Echipa | EDUnomRO


Echipa EDUnomRO a pornit în 2007, extrem de timid cu trei oameni prieteni între ei care au reușit să se adune să se organizeze și să își propună să plece la un drum aparent fără țel având la purtător două valori: certificatul ANC de formator și experiența didactică. Pe măsură ce colaborarea a prins cheag grație impedimentelor primite de natură financiară și logistică, obiectivul nostru inițial acela de a crea o școală de formatori a făcut un ocoliș mare reorientându-ne către ceea ce piața cerea - SOLUȚIONAREA PROBLEMELOR. Această echipă inițială a devenit încet, încet o comunitate ce s-a hotărât la un moment dat să împartă obiectivul statuat inițial în trei zone de interes sub aspectul prestărilor de servicii.

Astfel soluționarea problemelor de natură educațională și psihologică a devenit brandul EDUnomRO , soluționarea problemelor de ordin managerial, logistic și administrativ a devenit brandul EDUstoreRO în timp ce soluționarea problemelor de afaceri având la bază soluțiile alternative a devenit brandul COaltSO . Toate cele trei departamente au la baza lor o aceeași metodă cu mici variații particulare, toate menite a soluționa probleme ce par la prima vedere atât de diferite dar care au toate în fapt același miez problematic.

Ne-am format pe calapodul libertății de exprimare și de la acest statut nu ne abatem. Avem convingerea că atât clienții EDUnomRO cât și membrii echipei sunt laolaltă cheia ce deschide ușa serviciilor de excelență. Servici cu care și de care ne mândrim, pentru că implică multă comunicare dat fiind faptul că oamenii, factorul uman reprezintă cheia succesului nostru. Acest iceberg al cărui doar vârf se vede are un scop bine stabilit și anume acela ce se datorează faptului că majoritatea soluțiilor dat fiind faptul că sunt neortodoxe pun pecete pe cel implicat indirect în soluționarea unei problematici. Pentru a minimiza acest impact social, anonimatul participării membrilor echipei este susținut.



Dr. Ovidiu Borchin - Brand Manager


Absolvent al Universității de Vest din Timișoara, Facultatea de Științe ale Naturii, secția Fizică, Ph.D. în nanotehnologie, M.Sc. în fizică teoretică, formator ANC calificat a preda la orice nivel de vârstă, cadru didactic cu o vechime la catedră de peste 30 de ani de navetă activă în tot județul Timiș, Ovidiu Borchin ( CV Euro Pass Ovidiu Borchin ) s-a făcut remarcat ca și expert în educație cu certe abilități analitice, Este un excelent communicator social, instinctiv și abil în managementul claselor sau categoriilor dificile, a dobândit vaste competențe în antreprenoriat și în elaborarea strategiilor de afaceri inclusiv cele de tip Start-Up, a acumulat experiență în negocieri, în coordonare, administrație și management. Ca și fondator și administrator al unor branduri Carmit Chan Corporation, EDUnomRO, EDUstoreRO, COaltSO, LOGOandSLOGAN, ONCEHosting, cât si a unor branduri colaterale precum eIDEA, s-a implicat cu toată energia sa în crearea, dezvoltarea, implementarea și expansiunea acestora pe piața locală, națională și pentru unele internațională. Fiecare nume dintre brandurile administrate a fost gestionat în așa măsură încât să devină un renume în timp, având la baza ei preceptele ce țin de protecția internațională a mediului înconjurător. Numele EDUnomRO ce face obiectul de marcă al acestui website, se dorește a fi un concept menit a aduce o doză de plusvaloare vieții prin activitatea acesteia cu preponderență în domeniul serviciilor ce sunt interconectate de educație și psihologie respectiv de atitudini și motivații. Timpul va arăta viabilitatea și eficacitatea metodei EDUnomRO în relațiile interumane, în creșterea prestigiului acestui brand.


ING. Banu Loredana Nicoleta - HR Manager


Absolventă a Universității Politehnnice Timișoara, Facultatea de Inginerie Hunedoara, secția Inginerie economică în industria chimică și de materiale, specialistă în HR cu vechime de peste 4 ani manager HR la asociația ArtOut are certe competențe în coordonarea echipei de voluntari din departament și în procesul de recrutarea a voluntarilor. În calitatea ei de Human Resource Manager activitatea ei constă în promovarea brandului, distribuirea și implementarea brandurilor în mediul social, diseminarea paletei de servicii EDUnomRO, EDUstoreRO și COaltSO la nivel național.

Loading...